Medezeggenschapsraad

De Medezeggenschapsraad van De Blinkerd

De taak van de MR omvat het meedenken met de ontwikkelingen van onze school. De MR is daarmee enigszins te vergelijken met een ondernemingsraad in het bedrijfsleven. De raad adviseert, gevraagd en ongevraagd, en moet in sommige gevallen instemmen met de dagelijkse gang van zaken en de beleidsplannen. De raad kan ook zelf initiatieven nemen: te denken valt aan de aanschaf van nieuwe methodes, de contacten naar het bestuur, het onderhoud van de school, enz.

De MR vergadert minimaal 4 keer per jaar, indien noodzakelijk worden extra vergaderingen ingepland. De vergaderingen zijn openbaar.

Als u als ouder bepaalde onderwerpen bespreekbaar wilt maken, geef deze dan door via het emailadres van de MR of direct aan een van de ouders die zitting hebben in de MR.

De vergaderdata voor dit schooljaar jaar zijn:

maandag        11 september 2017

De overige vergaderdata volgen nog.

MR leden van De Blinkerd

De MR is dit schooljaar 2017/2018 samengesteld uit 3 ouders en 4 leerkrachten. Daarbij is vastgelegd dat zowel de oudergeleding als de personeelsgeleding 3 stemmen heeft.

De directeur van de school is namens het bestuur gemandateerd. Hij geeft advies aan de raad.

Mailadres van de MR: mr@blinkerd.pcpow.nl

De oudergeleding: De leerkrachten:
 Paola Remmerswaal(voorzitter) Daphne van Dop (secretaris)
Trudy van der Kruijk Nel Mieog
Jacqueline de Haan Rob de Ruijter
Heleen Drost

 

 

 

 

 

 

 

Wij maken gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten